Hyppää pääsisältöön

Palvelemme kesäaikaan osin rajoitetuin aukioloajoin.

Katso poikkeusaukioloajat täältä.

Hyvis, sähköinen asiointipalvelu

Sähköisen Hyvis-asiointipalvelun kautta voit ottaa yhteyttä eri toimipisteisiin, täyttää esitietolomakkeita ja käydä viestinvaihtoa sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.

Asiointipalvelu on käytössä seuraavissa palveluissa:

  • Jyväskylän, Hankasalmen ja Uuraisten terveyspalvelut
  • Jyväskylän kaupungin sosiaalipalvelut
  • Joutsan, Luhangan, Toivakan, Keuruun, Multian, Petäjäveden, Laukaan ja Konneveden terveyspalvelut
  • Kannonkosken, Karstulan, Kivijärven, Kyyjärven ja Saarijärven sosiaali- ja terveyspalveluissa
  • erikoissairaanhoito

Tarjolla olevat palvelut vaihtelevat kunnittain. Näet käytössä olevat palvelut kirjauduttuasi.

Huom: Keski-Suomen hyvinvointialueen sähköinen ajanvarausjärjestelmä on vaihtunut 10.6.2024.

Hyviksessä voit vielä toistaiseksi varata ajan perheoikeudellisiin palveluihin.

Pyydä apua -nappi

Pyydä apua -nappi on Hyviksessä sijaitseva perheiden ja nuorten palvelujen matalan kynnyksen sähköinen kanava, jonka kautta saat ohjausta ja neuvontaa oikeanlaisen avun piiriin. Apua voit pyytää nimettömänä. Apua pyytäessäsi sinun ei tarvitse tietää, mihin palveluun tai kehen ammattilaiseen tulee olla yhteydessä.

Pyydä apua -napin yhteydenottosi vastaanottanut sosiaali- tai terveydenhuollon ammattilainen ottaa 1–3 arkipäivän kuluessa yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimitse.

Pyydä apua!

Siirry verkkoasiointiin