Hyppää pääsisältöön

Palvelemme jouluna ja vuodenvaihteessa osin rajoitetuin aukioloajoin.

Katso poikkeusaukioloajat täältä.

Hyvis, sähköinen asiointipalvelu

Sähköisen Hyvis-asiointipalvelun kautta voit ottaa yhteyttä eri toimipisteisiin, täyttää esitietolomakkeita ja käydä viestinvaihtoa sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.

Asiointipalvelu on käytössä seuraavissa palveluissa:

  • Jyväskylän, Hankasalmen ja Uuraisten terveyspalvelut
  • Jyväskylän kaupungin sosiaalipalvelut
  • Joutsan, Luhangan, Toivakan, Keuruun, Multian, Petäjäveden, Laukaan ja Konneveden terveyspalvelut
  • Kannonkosken, Karstulan, Kivijärven, Kyyjärven ja Saarijärven sosiaali- ja terveyspalveluissa
  • erikoissairaanhoito

Tarjolla olevat palvelut vaihtelevat kunnittain. Näet käytössä olevat palvelut kirjauduttuasi.

Huom: Keski-Suomen hyvinvointialueen sähköinen ajanvarausjärjestelmä on vaihtunut 10.6.2024.

Pyydä apua -nappi

Pyydä apua -nappi on Hyviksessä sijaitseva matalan kynnyksen yhteydenottokanava, jonka kautta saat ohjausta ja neuvontaa oikeanlaisen avun piiriin. Apua voit pyytää nimettömänä. Apua pyytäessäsi sinun ei tarvitse tietää, mihin palveluun tai kehen ammattilaiseen tulee olla yhteydessä.

Pyydä apua -napin yhteydenottosi vastaanottanut ammattilainen ottaa 1–3 arkipäivän kuluessa yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimitse.

Pyydä apua!

Siirry verkkoasiointiin