Hyppää pääsisältöön

Uutinen

Hyvinvointialueen sähköisen asiointipalvelu toimi jälleen normaalisti

29.11.2024

Sähköisen asiointipalvelumme järjestelmävirhe on korjattu ja palvelu toimii jälleen normaalisti. Sähköisessä asiointipalvelussa voit tehdä tietopyyntöjä, korvausvaatimuksia sekä hakea järjestöavustuksia.

Järjestelmävirheestä johtuen asiakkaidemme palvelussa aikavälillä 4.–20.11.2024 lähettämät potilaskertomustietojen kopiopyynnöt sekä terveydenhuollon rekisteritietojen tarkastuspyynnöt eivät ole tulleet perille.  

Toimi näin: 

  • Mikäli lähetit pyyntösi uudestaan meille paperisena järjestelmävirhe uutisoinnin jälkeen, olemme saaneet pyyntösi, eikä sinun tarvitse tehdä muuta 

  • Mikäli et ole vielä ehtinyt lähettää pyyntöäsi paperisena, voit nyt tehdä sen sähköisessä asiointipalvelussa. Voit tarkistaa lähetettyjen lomakkeiden tilan kohdasta Omat asiat > Avoimet asiat. Näet tässä kohdassa lomakkeesi tilan ja mikäli Tila -kohdassa näkyy lähetysvirhe, sinun tulee täyttää ja lähettää lomake uudelleen. 

Pahoittelemme tästä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. 

Lisätietoa sähköisestä asiointipalvelustamme: Tiedote 1.11.2024

Lisätietoja:  

  • Ella Sofia Aniranta, hallinnon asiantuntija, ellasofia.aniranta(at)hyvaks.fi, p. 040 506 5610