Tapahtuma-aika: 11.11.2021 8:30 - 16:00
Tapahtumapaikka: Priimus, Taulumäentie 45, Jyväskylä / etäyhteydet
Hyvinvointialueen väliaikaisen valmistelun ICT-jaosto järjestää kuntien ja organisaatioiden ICT-henkilöstölle työpajapäivän sekä keskustelutilaisuuden. Tapahtuma järjestetään hybridinä, voit tulla paikan päälle Priimukseen osoitteeseen Taulumäentie 45, Jyväskylä tai osallistua etänä.
Tilaisuuden ohjelma
- 8.30 aamukahvi
- 9-11 kokonaisuuden läpikäyntiä
- Yleiskatsaus: Jari Porrasmaa, organisaatiomuutos, henkilöstön sitouttaminen
- Kuntien tilanne
- Pelastuslaitoksen tilanne
- 11-12 lounas
- 12-15 työpajatyöskentelyä (yhteenveto alla)
- 15-16 yhteenvedot ryhmistä (10 min) + loppusanat ja jatkoaskeleet
Työpajat klo 12-15
Kickoff-tapahtuman työskentelyosuus tapahtuu viidessä työpajassa (A-E). Valitsethan itsellesi parhaiten sopivan työpajan ilmoittautumislomakkeessa. Etäosallistujien osallistuminen työpajoihin on huomioitu järjestelyissä.
- A – Hallinnolliset tehtävät
- Nykytilan kartoituksen tilanne ja kattavuuden varmistaminen
- Organisoituminen ja kokonaisuuden läpivienti
- B – Toimialariippumattomat järjestelmät
- Sähköposti-, toimisto-, ja yhteistyösovellukset
- Talous- ja henkilöstöhallinnonjärjestelmät – sote-kokonaisuus
- C – Toimialasidonnaiset järjestelmät
- APTJ-muutokset + muu sote TOSI-järjestelmät
- Pelastuslaitoksen TOSI-järjestelmät + TUVE-kysymykset
- D – ICT- Infra: sote+pela
- Alueverkko
- Päätelaitteet, tietokoneet, puhelimet, ym.
- E – ICT-infran järjestelmät
- Puhelinjärjestelmien tilanne + tulevaisuuden sote-keskusohjelman tarpeet
- Identiteetin hallinta
Ennakkotehtävä
Tilaisuuteen osallistuvia pyydetään täyttämään ennakkotehtävä ja tutustumaan Alueellisen toimeenpanon tiekarttaan ja valtionavustushakemukseen.
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu mukaan tilaisuuteen 4.11. mennessä tästä linkistä. Tapahtuma on suunnattu kuntien ja organisaatioiden ICT-henkilöstölle.