Hyppää pääsisältöön
Asiakas ja sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilainen kohtaavat ja vaihtavat ajatuksiaan.

Anna palautetta

Haluamme kuulla mielipiteesi sosiaali-, terveys- ja pelastustoimen palveluista. Kohdeltiinko sinua hyvin? Miten sinut kohdattiin? Saitko tarvitsemaasi hoitoa? Kerro meille, miten onnistuimme, jotta voimme palvella sinua jatkossa vielä paremmin. Voit antaa palautetta alta löytyvien asiakaspalautekyselyn sekä avoimen palautelomakkeen kautta, 

Kiitos – palautteesi on meille tärkeä!

Lisäksi yksittäisestä verkkosivusta voit antaa palautetta jokaisen sivun lopusta löytyvän React & Share -palautelaatikon kautta,

Asiakaspalautekysely

Toivomme, että annat palautetta saamastasi hoidosta ja kohtelusta.

Palautteista saatua tietoa käytetään toimintamme kehittämiseen ja palveluiden laadun seurantaan.

Ethän liitä terveystietojasi tai henkilötietojasi palautteeseen tietoturva- ja tietosuojasyiden vuoksi.

Linkki asiakaspalautekyselyyn Webropol-palvelussa.

Avoin palautelomake

Avoimeen palautelaatikkoon voi kohdentaa palautteen Keski-Suomen hyvinvointialueen toiminnasta, palveluista tai muusta kokonaisuudesta.

Ethän liitä terveystietojasi tai henkilötietojasi palautteeseen tietoturva- ja tietosuojasyiden vuoksi.

Linkki avoimeen palautelomakkeeseen Webropol-palvelussa.

Viestinnän palautekysely

Voit myös antaa palautetta hyvinvointialueen viestinnästä. Voit jättää palautetta nimettömänä tai halutessasi jättää nimesi ja sähköpostiosoitteesi.

Viestinnän palautekyselyyn.