Hyppää pääsisältöön

Potilastietojärjestelmän päivitys 27.–28.4. hidastaa päivystyspotilaiden hoitoprosesseja Sairaala Novassa, Laukaassa ja Keuruulla. Kiireettömissä tilanteissa, joissa vaiva ei vaadi välitöntä hoitoa, toivomme asiakkaidemme odottavan maanantaihin.

Lue lisää.

Nepsy-tiimin yhteydenottopuhelin

Lasten ja nuorten neuropsykiatristen vaikeuksien hoito- ja palveluketjuun on koottu paljon tietoa nepsy-teemaan liittyvistä kysymyksistä. Mikäli siihen tutustuttuasi jotain jää epäselväksi, voit lähestyä nepsy-tiimiä saadaksesi yleistä ohjausta ja neuvontaa. 

Tutustu neuropsykiatristen vaikeuksien hoito- ja palveluketjuun.


Asiakkainen soittoaika:

  • tiistaisin klo 9–10
  • torstaisin klo 13–14
  • Asiakkaiden soittoajalla tehtävä ohjaus ja neuvonta tehdään aina asiakkaan nimellä ja henkilötunnuksella ja kirjataan asiakastietojärjestelmään.


Ammattilaisten soittoaika:

  • tiistaisin klo 14.30–15.30
  • Asiakastapauksia koskevat ammattilaisten konsultaatiot tehdään aina asiakkaan nimellä ja henkilötunnuksella, ja niistä laaditaan kirjallinen konsultaatiovastaus asiakastietojärjestelmään. Varmistathan asiakkaan suostumuksen konsultaatiolle ennen yhteydenottoasi. 


Yhteystiedot

p. 040 137 3649